پنج مورد از فواید پیامک (4) می 1, 2022 توسط Eftekhari با بدون دیدگاه پیامک در ارسال پیامک اغلب مخاطبین طبقه بندی شده و داده ها مطابق نیاز استدر مقایسه با کاغذ، تراکت و بیلبورد برای محیط زیست بسیار مناسب استدر مقایسه با هر ابزار مشتری مداری و تبلیغاتی دیگر بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه می باشدبر حسب آمار بیش از 95 درصد پیامک های رسیده قبل از 15 دقیقه خوانده می شونددانش و مهارت خاصی برای استفاده از این ابزار نیست بطوریکه هر فردی با هر سطح دانش می تواند از آن استفاده نماید نوشته قبلی پنج مورد از فواید پیامک (3) نوشته بعدی الکسا بازنشسته شد: پایان کار الکسا در می ۲۰۲۲