sms3

چگونه شسفا از طریق بازاریابی پیامکی می تواند شانس فروش کسب و کار شما را افزایش دهند

اگر کسب و کار شما به دنبال ابزارهای نوآورانه و مدرن برای تماس با مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان وفادار است، باید به بازاریابی پیامکی توجه کنید.

این استراتژی جدید و بهبودیافته بازاریابی ایمیلی است و پوشه های پیام متنی گیرندگان را هدف قرار می دهد، نه صندوق های ایمیل اغلب نادیده گرفته شده آنها. احتمال خوانده شدن پیامک بسیار بیشتر از ایمیل‌ها است، بنابراین این استراتژی شانس بیشتری برای فروش دارد.

استراتژی بازاریابی پیامکی

پس از راه‌اندازی یک سرویس پیامکی برای کسب‌وکارتان، دو نوع پیام متنی ارسال می‌کنید. یکی پیامک بازاریابی و پیامک معاملاتی هستند. متون بازاریابی پیام هایی هستند که تیم بازاریابی شما برای تبلیغ برند، محصولات یا خدمات شما استفاده می کند. در حالی که متون معاملاتی برای عملیات شرکت شما حیاتی هستند. این موارد شامل تأیید سفارش، به‌روزرسانی‌های تحویل و کدهای امنیتی بازنشانی رمز عبور  OTPاست.

 

بازاریابی پیامکی در عصر تکنولوژی مدرن بسیار موفق است زیرا پیام های متنی برای هر شخصی که تلفن همراه دارد آشناست. این بدان معناست که 97 درصد از ایرانی ها و 7.10 میلیارد نفر در سراسر جهان از طریق بازاریابی پیامکی در دسترس هستند.

علاوه بر این، پیام های متنی تقریباً 99٪ مواقع باز می شوند. این امر بازاریابی پیامکی را نسبت به پویش های بازاریابی ایمیلی قدیمی تر کارآمدتر و قابل اعتمادتر می کند. به خصوص در سال های اخیر، محبوبیت ایمیل تا حدودی کاهش یافته است و ایمیل ها اغلب نادیده گرفته می شوند یا در پوشه اسپم گم می شوند. پیام‌های اس ام اس در مقایسه با ایمیل، نرخ تعامل بالایی دارند و افراد نسبت به کانال‌های دیگر احتمال بیشتری برای تعامل و پاسخ به متن‌ها دارند.

دریافت مشترکین

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که کسب و کار شما از نظر قانونی موظف است قبل از اینکه تیم بازاریابی شما بتواند پیامک های تبلیغاتی را به دستگاه های تلفن همراه مشتریان ارسال کند، مجوز گیرندگان را دریافت کند. یک راه عالی برای تشویق مردم به ثبت نام برای اشتراک های پیامکی این است که مخاطبان هدف خود را تشویق کنید تا در صورت تمایل به ثبت نام، به شماره ای پیامک ارسال کنند. استفاده از آگهی ها، آگهی ها و وب سایت شما برای اطمینان از دسترسی مشتریان به این اطلاعات بسیار مهم است.

تبلیغات می تواند چیزی شبیه به این باشد: آیا می خواهید پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف برای خدمات ما دریافت کنید؟ “بلی” را به 30007466 پیامک کنید تا در بازاریابی پیامکی ما شرکت کنید. شما می توانید به راحتی در هر زمان انصراف دهید.

در حالی که پیام‌های متنی معاملاتی، مانند تأییدیه‌های حمل و نقل و یادآوری‌های قرار، از نظر قانونی برای ارسال به مجوز صریح گیرنده نیاز ندارند، این متن‌ها اغلب در حوزه بازاریابی قرار می‌گیرند و می‌توانند به طور غیرمستقیم به بهبود رضایت مشتری کمک کنند.

خدمات اشتراک متنی کم هزینه

اگر می خواهید بازاریابی پیامکی را برای کسب و کار خود شروع کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که تمام ابزارهای بازاریابی پیام متنی مورد نیاز شرکت شما را ارائه دهد. به یاد داشته باشید که ارائه دهندگان مختلف خدمات مختلفی را با هزینه های متفاوت ارائه می دهند، بنابراین باید قبل از تعهد به یک ارائه دهنده تحقیقات خود را انجام دهید. در سامانه پیامک شسفا، خدمات شامل ارسال پیامک انبوه، ویژگی‌های اتوماسیون، شخصی‌سازی، رابط بصری و امکان ادغام با برنامه‌های شخص ثالث، در صورتی که می‌خواهید پیامک را با سیستم‌های موجود خود ادغام کنید، می‌شود.

علاوه بر این، باید نرخ ارسال پیام ارائه‌دهنده بالقوه خود، تمام مناطق جهانی که خدمات آن‌ها را پوشش می‌دهند و تیم پشتیبانی آن‌ها را بررسی کنید. این نکته آخر یک نکته اساسی است زیرا اگر مشکلی پیش بیاید، می خواهید به سرعت و به طور حرفه ای با مشکل برخورد شود.

ارائه دهندگانی مانند شسفا یا پیاموش سطوح بالایی از پشتیبانی را ارائه می دهند که شامل صحبت با یک شخص برای آموزش آنلاین و همچنین فرآیند راه اندازی فوق العاده سریع است. آنها همچنین یک راهنمای شروع سریع ارائه می دهند که به این معنی است که یک توسعه دهنده می تواند ابزارهای بازاریابی پیامکی شسفا یا پیاموش را در کمتر از یک روز به سیستم های موجود شما اضافه کند.

فروش، تخفیف و پیشنهادات

هنگامی که کسب و کار شما در حال فروش فوری است و خدمات یا محصولات با تخفیف دارد، باید از استراتژی بازاریابی پیامکی خود برای انتشار این خبر به مشترکان خود استفاده کنید.

 

همچنین می توانید امتیاز و پیشنهادات وفاداری را به مشتریانی که مکرراً از خدمات شما استفاده می کنند از طریق پیامک های خودکار خود ارائه دهید. این یک استراتژی بازاریابی است که به طور فزاینده ای محبوب است و مشتریان وقتی به یک شرکت وفاداری می کنند، انتظار این سطح از مراقبت از مشتری را افزایش می دهند.

این یک راهنمای ساده برای مزایای استراتژی های بازاریابی پیامکی و نحوه جذب مشترک است. بازاریابی پیامکی روشی جدید و ابتکاری برای ارتباط با مشتریان و تشویق آنها به خرید است. شما می توانید برای ترغیب بیشتر مشتریان به استفاده از خدمات شما، فروش و تخفیف ارائه دهید. به یاد داشته باشید که برای ارسال پیام های تبلیغاتی به تلفن های آنها باید از گیرندگان اجازه بگیرید.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *