• جهت استفاده از پنل اس ام اس نیاز به مدارک زیر می باشد.
  • ۱-کپی کارت ملی صاحب پنل.
  • ۲- قبض موبایل و یا تلفن ثابت صاحب پنل (و یا سند تلفن و یا موبایل)
  • ۳- درصورت نداشتن قبض /قبض فرد درجه یک خانواده نیز قابل قبول می باشد.
  • ۴- مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی باشد.)
  •  
  • شرکتی
  • برای تایید مدارک شرکتی دو روش وجود دارد
  • ۱- زمانی که نام و نام خانوادگی  به نام شخص است  و در قسمت شرکت نام شرکت اعلام شده است.

کپی کارت ملی شخص / قبض شخص و یا شرکت / آگهی تاسیس شرکت.

  • ۲- نام شرکت در قسمت نام و نام خانوادگی

مدارک مربوطه: آگهی تاسیس شرکت به همراه  کد اقتصادی / شناسه ملی و معرفی نامه شخصی که می خواهند با پنل کار کنند در سربرگ شرکت / قبض تلفن شرکت.

  • ۳-خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
  • ۴-در صورتی که مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
  • ۵-جهت تمدید پنل کاربری نیاز به پرداخت ۴۰ درصد هزینه اصلی پنل می باشد.
  • ۶-مالیات ارزش افزوده به تعرفه ها اضافه می گردد.
  • ۷- در صورت فسخ پنل  کمتر از ۱ ماه ۲۰ % مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می شود. و در صورت تعداد ماه های بیشتر  بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می گردد.
  • ۸- به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  • ۹- در صورتی که پنل کاهش یابد هزینه برخی از خطوط هدیه بنا به صلاحدید شرکت دریافت می گردد.
  •  
  • فیلترینگ
  • ۱- زمانی که متنی ارسال می نمایید و علامت فیلتر نشان می دهد کمی صبر بفرمایید و مجدد ارسال کنید ، در صورت نشان دادن مجدد پیغام از طریق قسمت پشتیبانی پنل متن را اعلام بفرمایید و منتظر پاسخ همکاران باشید.
  • ۲-در صورتی که متن فیلتر نیاز به مجوز داشته باشد لطفا ابتدا مجوز را آپلود نموده و سپس اقدام به ارسال نمایید.
  •  
  • خدماتی شدن
  • ۱- در صورتی که مایل به تغییر خط خود از تبلیغاتی به خدماتی هستید می توانید از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را مطرح نموده و شرایط حضورتان اعلام می گردد.
  • ۲- خطوط خدماتی نیاز به سفته دارند و در نظر داشته باشید بدون ارائه سفته این امر امکان پذیر نمی باشد ( درصورتی که ارگان دولتی باشد سفته نیازی نیست).
  • ۳- پس از ارسال مدارک بصورت کامل توسط پست ، خط در پروسه خدماتی شدن قرار می گیرد.
  •  
  • نحوه ارسال
  • ۱-ارسال هایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی  از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  • ۲- کلیه پیامک ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی – بهداشتی ، ترک اعتیاد و… بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامکهای  حوزه پزشکی بدون مجوز از  سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می باشد.
  • ۳- کلیه پیامک ها با محتوای  غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک  (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال  پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
  • ۴-     ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسالهای شخصی خووداری نمایید.
  • ۵-     ارسال هرگونه تشییع جنازه از خط اختصاصی صورت می گیرد.
  • ۶-     اعلام قرعه کشی  و برنده  نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.
  •  
  • مقررات  پنل مدیریتی
  • ۱- در صورتی که پنل مدیریتی باشد : پنل به نام مدیر عامل ثبت شده و قرارداد نیز به همین نام می باشد و زمانی که قرارداد امضا می گیرد نسخه دوم به همراه گواهی امضا مدیرعامل شرکت برگردانده می شود و در سربرگ شرکت شخصی که با پنل کار می کند را معرفی می نمایند (در نظر داشته باشید این امر ظرف مدت ۱۰ روز انجام شود).
  • ۲-جهت تمدید پنل نیاز به پرداخت ۶۰ درصد هزینه اصلی پنل می باشد.
  • ۳- در صورت فسخ قرارداد  کمتر از ۱ ماه ۲۰ % مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می شود. و در صورت تعداد ماه های بیشتر  بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می گردد.
  • ۴- به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  • ۵-هر کاربری که دارای پنل مدیریت می باشد موظف است مدارک کاربران خود را بصورت کامل آپلود نموده و پیام های کاربران را مانیتورینگ نماید ( در صورت رعایت نکردن این مورد ، مدارک کاربر اصلی به ارتباطات سیار اعلام می گردد.)
  • ۶- در صورت داشتن تخلف تعهدنامه با امضا و اثر انگشت آپلود نموده و پس از بررسی پنل در صورت امکان پنل متخلف  فعال می گردد.( بصورت معمول پنل ۷ روز کاری غیر فعال می باشد.)
  •  
  • ارسال از طریق BTS
  • در صورتی که درخواست ارسال BTS (ارسال از طریق دکل های ایرانسل) را دارید تاریخ فرم شما باید ۷۲ ساعت اداری قبل از ارسال باشد و تعداد پیامک درخواستی کمتر از ۵۰٫۰۰۰ عدد پذیرفته نمی گردد. (در نظر داشته باشید اپراتور هیج گزارشی و توضیحی مبنی بر ارسال شدن پیامهای شما ارائه نمی دهد و پیاموش مسئولیتی در ارسال شدن و یا نشدن ارسال ها نخواهد داشت.)